fredag 20. februar 2015

6 måneder & 2 dager igjen.....

Da jeg nettopp har gjort opp "ønskelistebloggen" min om til "bryllupsblogg" så får dere bare se bort ifra tidligere innlegg. Det har litt litt ymse opp igjennom bloggens levetid & jeg har ikke tid til å slette alt.

Når jeg har litt tid til overs i tiden fremover mot bryllupet skal jeg prøve å oppdatere dere med nyttig info her.

Vi kan begynne med dette;

Dagen er lørdag 22 august 2015.
Vielse kl 15:00 i Røyken Kirke, Klokkegårdsveien 2, 3440 Røyken.
www.royken.kirken.no/

Videre til velkomst, middag & fest på Villa Malla, Stranda 3, 3480 Filtvet.
Dette fra kl 17:00 til ca 02:00
http://villamalla.no/

OBS
For de som ønsker å overnatte på Quality SPA & Resort Holmsbu sammen med oss må de ha rom-reservasjonen innen 1 juni. De ønsker en felles reservasjon fra oss, så vi må få beskjed FØR 1 juni.
Vi har reservert 20 rom, så oppgi anledning ved reservasjon.

Rødtangveien 18, 3484 Holmsbu.
TLF: 32 79 70 00
mail booking: booking.holmsbu@choice.no

Prisinfo Holmsbu:
Priser for overnattingen:

Dobbeltrom med frokost; 2 personer: Kr. 2.190,- pr rom pr natt

Sjøbod/villa med frokost, 3 personer: Kr. 3.690,- pr enhet pr natt
Sjøbod/villa med frokost, 4-6 personer: Kr. 4.490,- pr enhet pr natt
BrudeVIP: Kr. 2.900,- inkl suite, frokost, sen utsjekk.

Alle som overnatter hos oss har fri inngang til vår spaavdeling og treningsrom. Er det ønskelig med en spabehandling under oppholdet, anbefaler jeg at dette bookes i god tid før ankomst.




    Ingen kommentarer:

    Related Posts with Thumbnails